Klientská zóna

Energetický poradce

Portál COOL CLUB Vám pomůže se zorientovat ve světě energií. V oblasti energetiky koluje mezi lidmi mnoho mýtů a polopravd. Našim cílem je vzdělávat širokou a odbornou veřejnost a předcházet tak špatným rozhodnutím spotřebitelů, která nesníží jejich konečné náklady, ale mnohdy je dokonce zvýší.

Zakládáme si na dlouhodobé spolupráci s našimi klienty. Neustále sledujeme energetický trh a podle probíhajících změn aktualizujeme svou nabídku.

Našim cílem je získat pro klienty nejvýhodnější podmínky a předkládat jim jen ty nejlepší nabídky. Naše služby poskytujeme zdarma. Spolupracujeme s pečlivě vybranými dodavateli, u kterých máme garanci kvalitní služby bez skrytých poplatků a jistotu etického chování ke klientovi.

Naše služby využívají jak domácnosti, tak malé, střední a velké firmy.

Služby a ceny je možné porovnat prostřednictvím níže uvedené kalkulačky.

Věděli jste, že…

  • převod je zcela ZDARMA (žádné aktivační a deaktivační poplatky)
  • změna dodavatele elektřiny nebo plynu je jednodušší, než změna mobilního operátora
  • přibližně 80% domácností platí za energii více než by muselo
  • každá čtvrtá domácnost má nevýhodně nastavenou sazbu
  • všichni naši dodavatelé jsou důkladně prověřeni

 

Energetická poradna krok za krokem

Informace a smlouvy e-mailem

Po odeslání objednávky na změnu dodavatele Vám přijdou dva emaily. První bude obsahovat informace společně s kalkulací objednávky, ve druhém najdete elektronické smlouvy a plné moci od vybraného dodavatele. Ty si pohodlně doma přečtěte a vytiskněte. V emailu bude přiložen návod, který Vám napoví, jak při vyplňování smluv postupovat. Budeme Vás kontaktovat do 24 hodin

Do 24 hodin budete telefonicky kontaktováni zákaznickou podporou portálu. Náš poradce ověří, zda Vám smlouvy došly v pořádku a zodpoví případné dotazy.

Vyplnění smluv a zaslání zpět

Smlouvy vyplníte, podepíšete a poštou (obyčejnou zásilkou) zašlete na adresu (viz návod). Zároveň s tím vyplníte a podepíšete plnou moc, díky které za Vás bude moci nový dodavatel vyřešit formality spojené se změnou.

Předání smluv novému dodavateli

Po obdržení podepsaných smluv je okamžitě předáme na centrálu do Brna, kde se vše ještě jednou zkontroluje a zašle dodavateli.

Průběh a vyřizování formalit

Na základě Vámi vyplněné plné moci vypoví vybraný dodavatel smlouvu u Vašeho stávajícího dodavatele elektřiny nebo plynu. Smlouvám, které jsou odevzdány na centrálu do 15. dne v měsíci, začíná běžet výpovědní lhůta (zpravidla tříměsíční nebo dle smlouvy s Vaším současným dodavatelem) hned první den následujícího měsíce. Vy se o nic nestaráte!

Je možné, že Vás bude původní dodavatel přesvědčovat, ať od něj neodcházíte

Před uplynutím výpovědní lhůty Vás může telefonicky kontaktovat stávající dodavatel a přesvědčovat Vás o zrušení výpovědi. Zde záleží pouze na Vašem rozhodnutí! Nejčastěji se setkáte s argumentem, že ztrácíte zázemí a služby velké a silné společnosti. Můžeme Vás ujistit, že menší dodavatelé nabízejí lepší servis.

Častým argumentem velkých společností také bývá, že nový dodavatel zkrachuje a vy přijdete o dodávky elektřiny nebo plynu. Přitom jste vždy jištěni institutem dodavatele poslední instance, takže se nikdy nemůže stát, že byste zůstali bez elektřiny nebo plynu. ).

Konečné vyúčtování od původního dodavatele

Po přechodu k novému dodavateli Vám původní dodavatel provede odečet plynoměru nebo elektroměru. A to automatickým propočtem, nebo odečet provede zaměstnanec distribuční soustavy. Bude Vám zasláno konečné vyúčtování.

Nový rozpis záloh od nového dodavatele

Před zahájením dodávek od nového dodavatele obdržíte dostatečně včas dopis spolu s novým rozpisem záloh a pokyny pro komunikaci s novým dodavatelem.

Změna dodavatele byla úspěšně dokončena

Nyní Vám elektřinu nebo plyn zajišťuje nový dodavatel. Poznáte to jednoduše - platíte méně. Jakékoliv případné problémy (reklamace, vyúčtování, žádost o informace apod.) už budete řešit s tímto novým dodavatelem. Pouze poruchy můžete hlásit, tak jako doposud, provozovateli distribuční sítě (ČEZ, E.ON, PRE).